Hayky's favourite Pictures. Fashion. Love. Cuteness. Etc.

BLOG MOVED!!!

Posted in Uncategorized by Hayky on noiembrie 14, 2010

I moved my blog to http://hayky.tumblr.com ! From now on you can see pictures posted more often than here and in bigger size!
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ade said, on noiembrie 19, 2010 at 8:07 pm

    buna hayky! am descoperit blogul tau chair azi si vreu sa-ti spun ca imi place extrem de mult ce postezi..imi sunt foarte folositoare articolele cu “cum sa te imbraci ptr sc” etc..si ador pozele pe care le postezi..te-as ruga daca poti sa postezi mai multe poze ptr chiar sunt ff misto si fashion…imi place blogul tau si mult succes in continoare
    se vede ca esti o fata f talentata si iubesti ceea ce faci
    sper sa citesti mesajul

    ps: indraznesc sa te intreb ceva:ar merge o pereche de pantaloni scurti din blugi cu niste ciorapi deasupra genunchilor(cum porta taylor momsen ) negri cu o pereche de bascheti ? ce crezi? ar merge sau par prea vulgara?…
    imi plac ff mult genul acela de ciorapi dar nu stiu cum sai port si cu ce incaltaminte..
    poate vei posta un articol sau daca poti trimitemi un mail pe havy_ade@yahoo.cum
    mi-ai fi de un real ajutor…..

    papa!

  2. Idealcufflinks said, on aprilie 13, 2011 at 12:31 pm

    Get 20% discount off from http://www.idealcufflinks.com
    Discount code:customer_discount

  3. idealcufflinks said, on mai 26, 2011 at 5:10 am

    Thx for the update!

  4. sharon said, on iunie 13, 2011 at 1:41 am

    do you live in romania?


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

