Hayky's favourite Pictures. Fashion. Love. Cuteness. Etc.

Posted in Uncategorized by Hayky on Noiembrie 16, 2009







2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alcoholicfroggy said, on Noiembrie 16, 2009 at 11:12 am

    hey! voiam sa-ti zic ca imi place tare mult ce faci aici. si eu sunt o mare admiratoare a pozelor in genul care le postezi tu aici. sii voiam sa te intreb daca as putea contribui si eu cu ceva .. pentru ca si eu am un folder cu poze de genul si mi-ar face placere sa te ajut, daca vrei, sigur😀

    • Hayky said, on Noiembrie 16, 2009 at 12:48 pm

      sigur. uploadeaza-le pe un site de image hosting si da-mi linkurile pe mess ( omg.hayky) .


Lasă un răspuns

